Известие

Collapse
No announcement yet.

Авариен режим заради DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Авариен режим заради DPF

    Здравейте колеги, напоследък имам проблем със DPF-а, когато я покарам извънградско, след около 500-600км и ми влиза в авариен режим. Изчиствам грешката и след 100-150км отново, като разстоянието става все по-кратко и накрая се налага насилствена регенерация. Получава се и при Normal Clogging, т.е. 70% запушване и пак мрънка. Дайте идеи от какво може да е? В града нямам проблеми, като усетя, че се регенерира си му давам обороти и всичко в наред. Не ми се иска засега да го махам Дайде идеи как да се справя с таз гад
    Мерси

  • #2
    София, Дунев МоторСпорт, 140 лв, до 2% задръстване.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

    Comment


    • #3
      Интересното е, че при извънградско неиска да се регенерира, според мен Във Дунев слагат някаква добавка за чистене ли ?

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 06:09.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
          Неизправен EGR-клапан.
          Първо си оправи EGR-а, а след това чисти DPF-а.
          Дай първо да видим какви грешки ти дава, какво е положението на ЕГР клапана, абе направи и една диагностика и виж как са нещата

          Comment


          • #6
            Ето го на диагностиката Не мрънка за EGR

            https://s11.postimg.org/lsgzih703/dpf_problem.jpg
            https://s11.postimg.org/6l0zy4f5f/problem.jpg

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от yanislavv50 Покажи съобщение
              Ето го на диагностиката Не мрънка за EGR

              https://s11.postimg.org/lsgzih703/dpf_problem.jpg
              https://s11.postimg.org/6l0zy4f5f/problem.jpg
              Той може да не мрънка, но я виж на студена кола дали е 0% отворен

              Comment


              • #8
                ЕГР-а успях днес да го хвана, че е на 4% отворен, когато колата е на 60 градуса изстинала, по-студена не е била, че съм на почивка в Гърция. Днес във Солун ДПФ-а реши да се регенерира сам, въпреки, че беше в авариен режим и стана голям смях, аз бях паркирал и маляките се чудеха що пуши таз пущина така Седях със компа да следя до колко % е готова регенерацията и се отпуши на до 15%, което е Not Clogged индикация.
                Идеи защо тази гад неиска да се изпушва извън града, а и е кеф да усмърдява градските улици (и най-вече при задръстване) ?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от yanislavv50 Покажи съобщение
                  ЕГР-а успях днес да го хвана, че е на 4% отворен, когато колата е на 60 градуса изстинала, по-студена не е била, че съм на почивка в Гърция. Днес във Солун ДПФ-а реши да се регенерира сам, въпреки, че беше в авариен режим и стана голям смях, аз бях паркирал и маляките се чудеха що пуши таз пущина така Седях със компа да следя до колко % е готова регенерацията и се отпуши на до 15%, което е Not Clogged индикация.
                  Идеи защо тази гад неиска да се изпушва извън града, а и е кеф да усмърдява градските улици (и най-вече при задръстване) ?
                  ЕГР-ът не трябва да е отворен въобще на студен двигател. Той започва да работи след около 70 градуса. В града се запушва по-бързо, особено ако ЕГР-ът е отворен без да трябва
                  Last edited by Alex_26; d.m.y г., 21:06.

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 06:09.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                      За дизелови автомобили, каквато е и колата на колегата, това е точно така. Браво, Цвятко!
                      Ееее, едно време се драхме яко с Бобо на тая тема. ЕГР-ът се затваря и при рязко подаване на газ, тогава и компресорът се изключва. И затова дизелът изпушва

                      Comment


                      • #12
                        При мен драмата е, че извън града неиска да се регенерира, а не че се запушва бързо (за около 600-800км) се запушва на 70-80%, което мисля, че е нормално. Ще погледна пак егр-а дали е на 0% при студен двигател. Взел съм си и една добавка Liqui Moly за прочистване на цялата система на Common Rail двигателите и мисля като се прибирам към София да я сложа при фул резервоар

                        Comment


                        • #13
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 06:09.

                          Comment


                          • #14
                            При едно приятелче, автомонтьор, беше пристигнала една 159. Не вървеше, запушваше ДПФ. Оказа се, че като и при теб, ЕГР-а седи на 4%, но и дебитомерът не даваше верни показания. Налягане на въздуха има, но повече от 4.2 волта не можеше да вдигне дебитомерът. Почистих дебито и стигна до 4.35. После оправиха и егр да заспи на 0 и колата се пооправи. След смяна и на дебито с ново, колата излетя
                            Не разбрах какво е смешното?
                            Това, че ЕГР-ът е бил леко отворен?
                            Или това, че не знаете кривата на дебитомера и, че поне от половината от графиката си едно малко изменение на напрежението съответства на голямо изменение на масата на постъпилия въздух? И последствията от това?
                            Смешници


                            Ха, това беше за моята тема с "бисерите ми". Ще го постна и там
                            Last edited by Alex_26; d.m.y г., 08:15.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                              София, Дунев МоторСпорт, 140 лв, до 2% задръстване.
                              То не е ли по-добре, да се инвестира направо в хардуерно и софтуерно премахване на филтъра (както и затапване на EGR-а) и да се забрави за тези драми?

                              Първоначално публикувано от yanislavv50 Покажи съобщение
                              Днес във Солун ДПФ-а реши да се регенерира сам, въпреки, че беше в авариен режим и стана голям смях, аз бях паркирал и маляките се чудеха що пуши таз пущина така ..
                              Извадил си късмет, че не те е видял някой заядлив полицай (или не те е изтропал някой грък), иначе нямаше хич да ти стане забавно с този дизел точно в Солун.
                              Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 10:43.
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X